Η αύξηση της τηλεθέασης σε όλες τις ηλικίες κατά τη διάρκεια της περασμένης τηλεοπτικής σεζόν, όπως καταγράφεται στο «επετηρίδα» της Nielsen, δεν αποτελεί έκπληξη. nielsenΣε μια χρονιά έντονων πολιτικών εξελίξεων αλλά και συνέχισης της ύφεσης, η τηλεόραση αποτέλεσε το κύριο Μέσο για την ενημέρωση αλλά και για τη διασκέδαση των πολιτών.

Η μέση τηλεθέαση, σύμφωνα με τη Nielsen, κατά τη διάρκεια της ημέρας ξεπερνά καθημερινά τις ώρες 4,46. Οι αριθμοί, ωστόσο, απογειώνονται όταν φθάνουμε στις μεγάλες ηλικίες και στο κοινό χαμηλής μόρφωσης. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες άνω των 65 ετών περνούν μπροστά στην τηλεόραση περισσότερες από 6,9 ώρες την ημέρα και οι άνδρες της ίδιας ηλικίας περίπου 6,8 ώρες! Το τηλεοπτικό κοινό άνω των 15 ετών χαμηλής μόρφωσης βλέπει τηλεόραση περίπου 6,5 ώρες ημερησίως!

 Πτώση του Mega

Στα άλλα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen καταγράφεται η σταθερή πτώση του Mega τόσο στον τομέα της ενημέρωσης όσο και στην ψυχαγωγία. Για πρώτη φορά στην 25χρονη λειτουργία της τηλεόρασης στα τοπ 20 των εκπομπών το Mega έχει τις λιγότερες θέσεις στα ελληνικά σίριαλ και στις ειδήσεις! Είναι χαρακτηριστικό πως στο τοπ 20 όλων των προγραμμάτων υπάρχει μόνο ένα έκτακτο δελτίο για το Eurogroup από τον Alpha, ενώ στις ενημερωτικές εκπομπές υπάρχουν οι ειδήσεις του , Alpha το «Ενικός» του  Star και οι εκλογές σε  Star και Alpha.