Στο 20ό έτος επιχειρηματικής λειτουργίας εισέρχεται πλέον η ελληνική εταιρεία Κορρές, παραμένοντας πιστή στις αρχές που όρισαν την ίδρυσή της το 1996 και δεν είναι άλλη από τη χρήση φυσικών και βιολογικών συστατικών υψηλής ποιότητας, φόρμουλες φιλικές προς το δέρμα και το περιβάλλον, προσιτή τιμή, χαρακτηριστική αισθητική, προϊόντα που εμπνέουν και προσφέρουν χαρά.Ενισχύοντας παραδοσιακά τις προοπτικές της μέσα από τη συνεπή ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων που συνδυάζουν έρευνα, τεχνολογία αιχμής, πρωτοποριακά φυσικά δραστικά, κλινικά αποδεδειγμένη δράση, η επιχείρηση καταφέρνει σήμερα να έχει παρουσία σε 30 χώρες, με περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων άνω των 6.500 φαρμακείων στην Ελλάδα, που φιλοξενούνται περισσότερα από 400 προϊόντα Κορρές.

Η βάση της θετικής απόδοσης εντός και εκτός συνόρων παραμένει το προϊόν, μια καινοτομία βασισμένη σε έρευνα, έμφαση στα ελληνικά βότανα, ποιότητα, κλινικά αποδεδειγμένη δράση. Η επένδυση στην Έρευνα & Ανάπτυξη αποτελεί δέσμευση, αντιστοιχώντας σταθερά σε περίπου 6% του ετήσιου προϋπολογισμού. Ήδη, στα 20 χρόνια πορείας της, η εταιρεία έχει παρουσιάσει παγκόσμιες προϊοντικές καινοτομίες που οδήγησαν τις εξελίξεις στον τομέα των φυσικών προϊόντων.

Τα 20 χρόνια παρουσίας συμπληρώνει φυσικά... η Κορρές

Στο πλαίσιο αυτό, η Κορρές εκπροσωπεί την ευρωπαϊκή βιομηχανία φυσικών καλλυντικών σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, σε συνεργασία με κορυφαία ελληνικά και διεθνή εκπαιδευτικά και ερευνητικά ιδρύματα. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί το τετραετές πρόγραμμα Agrocos, που τοποθέτησε στο μικροσκόπιο 1.800 φυτά από όλο τον κόσμο και 3.600 εκχυλίσματα, αποτελώντας την ευρύτερη πρωτογενή έρευνα στον τομέα των φυσικών συστατικών και έχοντας δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων.

«Το 2016 κλείνει ένας κύκλος 20 ετών με σταθερά βήματα και σαφή προσανατολισμό, ώστε σήμερα να μεταφέρουμε το μήνυμα της υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας και “πρωτογενούς” καινοτομίας σε 30 χώρες του κόσμου» όπως επισημαίνει στην «Η» ο Γιώργος Κορρές, ιδρυτής και πρόεδρος της ομώνυμης επιχείρησης, τονίζοντας πως «σε επίπεδο ανάπτυξης διανύουμε μία από τις πιο θετικές περιόδους -αύξηση πωλήσεων, αύξηση εξαγωγών, ουσιαστική επένδυση στην έρευνα, παρουσίαση πρωτοποριακών προϊόντων. Στόχος στα επόμενα χρόνια είναι η περαιτέρω ενίσχυση της συμμετοχής της διεθνούς δραστηριότητας στον τζίρο της εταιρείας, κυρίως μέσα από τις αγορές προτεραιότητας. Η Ελλάδα, τα ελληνικά βότανα, οι συνεργασίες μας με καλλιεργητές παραμένουν σημαντικό κομμάτι της προσπάθειας».

Τα 20 χρόνια παρουσίας συμπληρώνει φυσικά... η Κορρές

Βασικοί στόχοι
Ανάμεσα στους κεντρικούς στόχους της εταιρείας, δεσπόζει η ανάδειξη και αξιοποίηση των ελληνικών βοτάνων. Μία εντατική προσπάθεια που συνιστά την «καρδιά» της μάρκας, με διττό στόχο: προστασία αυτοφυών και απειλούμενων βοτάνων και διατηρησιμότητα φυτικών πληθυσμών και παράλληλα ουσιαστική στήριξη τοπικών κοινωνιών. Το αναπτυσσόμενο δίκτυο ηθικών συνεργασιών στις βιολογικές καλλιέργειες με μικροκαλλιεργητές, συνεταιρισμούς, κοινωνικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα και η λειτουργία της πρότυπης, περιβαλλοντικά φιλικής Μονάδας Εκχυλίσεως των βιολογικών βοτάνων που προέρχονται από αυτές τις συνεργασίες, βρίσκονται στο επίκεντρο.

Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του ομίλου Κορρές χαρακτήρισαν και το τρίτο τρίμηνο του 2015, συμβάλλοντας στην ιδιαίτερα θετική εικόνα του εννεάμηνου 2015. Οι πωλήσεις παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, αυξήθηκε η λειτουργική κερδοφορία και επιτεύχθηκαν σημαντικά καθαρά κέρδη. Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 12%, στα 43,9 εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του ομίλου.

Στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο πολιτικο-οικονομικό περιβάλλον, η Κορρές αναδείχθηκε σε Νο1 μάρκα στην κατηγορία προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο, καταγράφοντας το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης.

Η παρουσίαση καινοτόμων φυσικών προϊόντων, καθώς και το ολοκληρωμένο, συνεπές πλάνο επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας σε όλες τις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων, συνέβαλαν ουσιαστικά στην ανοδική αυτή εξέλιξη. Στις διεθνείς αγορές, οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 33%, λόγω της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η μάρκα στην Αμερική, αλλά και στις αγορές προτεραιότητας στην Ευρώπη. Όσον αφορά την Ευρώπη, τη μεγαλύτερη δυναμική παρουσίασαν η Αγγλία και η Νορβηγία, προερχόμενη κυρίως από την οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης, το άνοιγμα νέων σημείων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και του σώματος.

Success story

  • Στην Ελλάδα, η Κορρές αναδείχθηκε σε Νο1 μάρκα στην κατηγορία προσωπικής περιποίησης στο φαρμακείο, καταγράφοντας το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης.
  • Ήδη, στα 20 χρόνια πορείας της, η εταιρεία έχει παρουσιάσει παγκόσμιες προϊοντικές καινοτομίες που οδήγησαν τις εξελίξεις στον τομέα των φυσικών προϊόντων.
  • Πρόσφατα τοποθέτησε στο μικροσκόπιο 1.800 φυτά και 3.600 εκχυλίσματα, αποτελώντας την ευρύτερη πρωτογενή έρευνα στον τομέα των φυσικών συστατικών.
  • Στις διεθνείς αγορές, οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 33%, λόγω της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η μάρκα στην Αμερική.

ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΥ
kzakinthinos@pegasus.gr