Eπισήμως οι δίαιτες ξεκινούν από σήμερα, καθώς ο κύκλος των γιορτών ολοκληρώθηκε το Σάββατο και λόγω Κυριακής πήρε μικρή παράταση. Από σήμερα τα κεφάλια μέσα και μια καλή ευκαιρία να αποτοξινωθούμε από τη μανία των γλυκών που ανερυθρίαστα καταναλώσαμε το προηγούμενο δεκαπενθήμερο. Βρήκαμε ενδιάφερον το σχετικό άρθρο του in2life και σας το προτείνουμε :

* Βγάλτε από το μυαλό σας δίαιτες αποτοξίνωσης, εξπρές, δίαιτες θαύμα, δίαιτες της τάδε ή του δείνα celebrity. Φαντάζουν ιδανική λύση για άμεση απώλεια βάρους, αλλά το μόνο που θα καταφέρετε, θα είναι να χάσετε υγρά και μυϊκή μάζα αντί για λίπος και να ξαναπάρετε βάρος σε χρόνο ρεκόρ.* Χωρίς να γίνετε ακραίοι/ες με τον υπολογισμό των θερμίδων, κρατήστε στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι αν καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες «καίτε», τότε θα πάρετε κιλά. Είναι τόσο απλό.

* Η πρωτεΐνη είναι πολύ πιο χορταστική από τους υδατάνθρακες ή τα λίπη και γι’αυτό μπορεί να αποτελέσει το μυστικό σας όπλο στον έλεγχο του βάρους. Δίαιτες με πολλή πρωτεΐνη και λίγους υδατάνθρακες, παράλληλα με τακτική άσκηση, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στο αδυνάτισμα.

* Η γυμναστική σίγουρα δεν είναι μονόδρομος για να χάσετε τα περιττά κιλά, όμως θα βελτιώσει την εικόνα του σώματός σας, θα αλλάξει τη σύστασή του μειώνοντας περαιτέρω το λίπος, θα «τονώσει» τους μύες σας και γενικά θα σας βοηθήσει να μη θυμίζετε ασχημάτιστο σακί με πατάτες. Αν δεν ξέρετε από πού και πώς να ξεκινήσετε δείτε εδώ ένα ενδεικτικό πρόγραμμα για άνδρες και γυναίκες με ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι