Η βελγική εταιρεία τροφίμων κάνει μεγάλα όνειρα: η αλυσίδα υγιεινών γρήγορων τροφίμων αποκάλυψε μια νέα φιλοσοφία καταστημάτων με την οποία θέλει να δοκιμάσει τις δυνατότητές της στους σημαντικότερους εμπορικούς δρόμους της Ευρώπης. Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος Lieven Vanlommel έχει ολοκληρώσει τις συμφωνίες με τις αλυσίδες σουπερμάρκετ Delhaize και Monoprix.

 Υψηλή στρατηγική δρόμου

Το άνοιγμα ενός καταστήματος 500 τ.μ. στον πιο πολυσύχναστο εμπορικό δρόμο του Βελγίου, το Meir στην Αμβέρσα, επιτρέπει στην αλυσίδα να δοκιμάσει μια στρατηγική High Street, από την οποία η αλυσίδα θέλει να βγάλει συμπεράσματα που θα οδηγήσουν στην κατάκτηση των πιο σημαντικών εμπορικών δρόμων στην Ευρώπη. “Είναι επικίνδυνο, λόγω των υψηλών ενοικίων και των χαμηλών μας τιμών, αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε να φτάσουμε στους αναγκαίους όγκους για να το λειτουργήσουμε. Αυτό θα επιτρέψει την ευρωπαϊκή μας στρατηγική ανάπτυξης που εστιάζει στους πιο σημαντικούς εμπορικούς δρόμους της Ευρώπης”, λέει ο CEO.

Η Foodmaker θέλει να διπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της το 2019, αντλώντας όχι μόνο από τα δικά του καταστήματα σε εμπορικούς δρόμους, αλλά και από τα καταστήματα-in-shop στα σούπερ μάρκετ. Η βελγική Delhaize, η οποία μόλις ανακοίνωσε μια νέα αντίληψη «Fresh Atelier» βασισμένη στην ευκολία και την εμπειρία, συμφώνησε να καλωσορίσει τους Foodmakers σε 25 σούπερ μάρκετ με αυτή τη νέα ιδέα. “Αυτό είναι κάτι παραπάνω από το αναμενόμενο και αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να επεκτείνουμε την εμβέλειά μας και να αυξήσουμε τους όγκους μας, οι οποίοι με τη σειρά τους είναι απαραίτητοι για την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων με θετικό περιθώριο κέρδους”. Η Monoprix θα παράσχει επίσης την αλυσίδα έως και είκοσι γαλλικά καταστήματα, βλέποντας τώρα την επιτυχία των σημερινών πιλοτικών καταστημάτων σε μερικά βελγικά σουπερμάρκετ.

Το νέο κατάστημα Foodmaker στην Αμβέρσα βασίζεται στην εμπειρία ακόμη και με εκδηλώσεις με μαθήματα μαγειρικής και ισχυρίζεται ότι είναι μια ήσυχη όαση στον βιαστικό κόσμο γύρω του. Ο πρώτος όροφος προσφέρει πολύ πράσινο και εξαιρετική θέα στον πανέμορφο εμπορικό δρόμο που είναι το Meir, ενώ στο ισόγειο υπάρχει μια γωνιά στην είσοδο και ένα κύριο μπαρ με σαλάτες και σάντουιτς. Θα υπάρχει επίσης ένα επιδόρπιο με επιλογές χωρίς ζάχαρη και vegan. “Τα υπάρχοντα εστιατόρια σε αυτόν τον δρόμο προσφέρουν κυρίως χάμπουργκερ και διάφορα παρόμοια, οπότε ελπίζουμε να φέρουμε κάτι το απροσδόκητο”, λέει ο Vanlommel.

thetotalretail.com

Νικόλας Γαλανόπουλος

ΥΓ. Το άρθρο το βρήκαμε στο LinkedIn