Την κυκλοφορία μίας νέας ετικέτας τσίπουρου, στην κατηγορία του παλαιωμένου, ετοιμάζει το Οινοποιείο Λαφαζάνη. Το προϊόν είναι πιθανότερο να κυκλοφορήσει το 2020, όπως λέει στο FnB Daily η Αθηνά Λαφαζάνη, εμπορική διευθύντρια της εταιρείας.

“Το τσίπουρο είναι μια υπόθεση, που ανεβαίνει στην Ελλάδα, προσπαθεί να πάρει μερίδιο από το χύδην και κάποια στιγμή θα τα καταφέρει. Από την άλλη, το ούζο προτιμάται κυρίως από ξένους αγοραστές, είναι συνδεδεμένο με την ελληνική κουλτούρα”, προσθέτει.

Το οινοποιείο έχει ήδη λανσάρει, τον Απρίλιο, πέντε νέους κωδικούς, δύο κρασιά φιλέρι, λευκής και ροζέ οινοποίησης, και τρία πεπαλαιωμένα • Chardonnay • Cabernet • Merlot Τα κρασιά κυκλοφορούν με την ετικέτα Pylos, δίνοντας έμφαση στο οινοποιείο Νέστωρ της Νεμέας.

“ΕΙΚΟΝΙΚΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2019”

Το οινοποιείο κινήθηκε ανοδικά σε επίπεδο τριμήνου, σημειώνοντας ικανοποιητική ανάπτυξη. Η Αθηνά Λαφαζάνη τονίζει, πάντως, ότι η αύξηση αυτή, που παρατηρήθηκε γενικότερα στον κλάδο το α’ τρίμηνο, προέρχεται κυρίως από τη μείωση των παραγγελιών στο τέλος του 2018, ως επακόλουθο της στάσης αναμονής για τις αποφάσεις, που αναμενόταν να ληφθούν για τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης.

“Συνολικά, ο κλάδος κινήθηκε με χαμηλότερες πωλήσεις το Δεκέμβριο, όλοι περίμεναν την κατάργηση του φόρου. Επομένως, μιλάμε για εικονική αύξηση και η εικόνα θα ξεκαθαρίσει, όταν περάσουν σχεδόν δύο χρόνια σταθερότητας σε ό,τι αφορά τη φορολογία”, τονίζει.

Χριστίνα Παπαγιάννη

πηγη