Εικόνες ντροπής εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν το αεροδρόμιο της Ρόδου, λόγω των λειτουργικών προβλημάτων που ακόμη υπάρχουν και έχουν προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων παρά το γεγονός ότι η τουριστική περίοδος έχει ήδη ξεκινήσει για τα καλά.

Όπως μεταδίδει η rodiaki.gr, εντός και εκτός του αεροδρομίου η κατάσταση παραμένει χαοτική. Στους εξωτερικούς χώρους τα οχήματα εμποδίζουν την πρόσβαση στους επιβάτες, ενώ στο εσωτερικό του αερολιμένα ουρές εκατοντάδων ατόμων ταλαιπωρούνται προσπαθώντας να περάσουν τον έλεγχο επιβατών.

Αδιάψευστος μάρτυρας οι φωτογραφίες των ταλαιπωρημένων ανθρώπων, Ελλήνων και ξένων που πρέπει να περιμένουν ώρες για να εξυπηρετηθούν είτε κατά την άφιξή τους είτε κατά την αναχώρησή τους.

Επιβάτης πτήσης εσωτερικού που βρέθηκε την Πέμπτη το απόγευμα στο «Διαγόρας» δημοσίευσε τις εικόνες ντροπής που επικρατούν, επισημαίνοντας πως ο ίδιος και τις προάλλες, στις 30 Μαϊου, χρειάστηκε να περιμένει όρθιος επί μιάμιση ώρα σε διάδρομο μαζί με τουρίστες και άλλους επιβάτες μέχρι να έρθει η σειρά του να περάσει από τον έλεγχο ασφαλείας, και μάλιστα παραλίγο να χάσει την πτήση του αν δεν διαμαρτυρόταν έντονα.fa41f53b6230192375890fff1a7421c2

Συνολικά η αναμονή είχε φτάσει τις δύο ώρες, μέσα σε ένα διάδρομο γεμάτο ασφυκτικά με κόσμο, αποσκευές, και μικρά παιδιά, που είχαν δυσανασχετήσει και φώναζαν και να διαμαρτύρονταν.

Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν μετά από ταλαιπωρία έφτασε στο χώρο του ελέγχου και εξέφρασε παράπονα, έμαθε ότι η μεγάλη αναμονή και οι ουρές δημιουργήθηκαν επειδή έχει μειωθεί το προσωπικό του ελέγχου ασφαλείας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επικρατεί συνωστισμός και πολύωρη αναμονή, και φυσικά να δημιουργείται μία τριτοκοσμική εικόνα για το αεροδρόμιο και το νησί.

Περικοπές στο προσωπικό ασφαλείας;

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία που έχει αναλάβει τον έλεγχο ασφαλείας στο αεροδρόμιο της Ρόδου, πήρε εντολή από τη Fraport να μειώσει το προσωπικό της ανά βάρδια με αποτέλεσμα να μην υπάρχει γρήγορη εξυπηρέτηση των επιβατών και να δημιουργούνται ουρές.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στην πρωινή και απογευματινή βάρδια ενώ αρχικά υπήρχαν συνολικά από 50 άτομα προσωπικό στην καθεμία και στη βραδινή 35 άτομα εδώ και αρκετές μέρες, έγιναν τροποποιήσεις και στις μεν δύο πρώτες βάρδιες το προσωπικό είναι μειωμένο κατά δέκα άτομα, στη δε βραδινή βάρδια έμεινε σχεδόν το μισό, δηλαδή εργάζονται 17 άτομα.95f0889f4ce81f29e854527750e447bb

Εξαίρεση έγινε μόνο για τα Σαββατοκύριακα καθώς και τις δύο μέρες οι βάρδιες εφαρμόζονται κανονικά χωρίς περικοπές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η «Ροδιακή» είχε ενημερωθεί για τις αλλαγές στο προσωπικό του ελέγχου ασφαλείας μετά από καταγγελίες που της είχαν γίνει, και μετά από έντονες διαμαρτυρίες εταιρειών στο αεροδρόμιο.

Επικοινώνησε αρχικά με τη Fraport στην Αθήνα, εκπρόσωποι της οποίας διέψευσαν ότι είχε γίνει μείωση του προσωπικού ασφαλείας ενώ σε επικοινωνία που είχε στη Ρόδο με την ιδιωτική εταιρεία φύλαξης, οι υπεύθυνοι παρέπεμψαν στην εταιρεία στην Αθήνα και μάλιστα αναρωτήθηκαν «πού μάθαμε ότι είχε μειωθεί το προσωπικό».