Η προώθηση της επιχείρησής σας είναι πολύ σημαντική, ανεξάρτητα από το πόσο θαυμάσιο είναι το προϊόν ή η υπηρεσία σας. Αλλά η προώθηση των επιχειρήσεων μπορεί εύκολα να γίνει κουραστική, γεγονός που μπορεί να σας κάνει να χάσετε την όρεξη και την έμπνευση σας. Γι’ αυτό σας έχουμε παρακάτω κάποια απλά βήματα για να πετύχετε τον στόχο σας.

1. Επενδύστε σε όμορφο τυπωμένο υλικό

Ξέρω, είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας, όμως, οι άνθρωποι εξακολουθούν να προτιμούν το χαρτί, ειδικά εάν είναι κατασκευασμένα με ειδική υφή ή σε μοναδικές μορφές. Μια όμορφη, παχιά επαγγελματική κάρτα, αν έχετε ένα δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα ή όμορφα φυλλάδια σε γυαλιστερό χαρτί μπορεί να κάνει πολλά για το εμπορικό σήμα σας. Σίγουρα αξίζει την επένδυση. Ειδικά όταν οι άνθρωποι το παίρνουν χωρίς να σας συναντήσουν σε ένα άλλο πλαίσιο, ένα όμορφο φυλλάδιο μπορεί να είναι η πρώτη εντύπωση που παίρνουν από εσάς.

2. Ζητήστε τα σχόλια από τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Το ήμισυ της επιχείρησής μας έρχεται μέσω παραπομπών από ευχαριστημένους πελάτες, εν μέρει επειδή τους το ζητάμε. Επομένως, δείτε πώς μπορείτε να πάρετε περισσότερες κριτικές για το λογιστικό γραφείο στην Αθήνα που έχετε, για παράδειγμα. Κατ ‘αρχάς, υπολογίστε ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι οπαδοί σας, στη συνέχεια, βρείτε έναν τρόπο να συζητήσετε προσωπικά με αυτόν τον πελάτη και, πριν ολοκληρωθεί η συζήτηση, ζητήστε την κρητική του και πείτε του που μπορεί να γράψει μια καλή κουβέντα για εσάς.

3. Ενθάρρυνση στη δημιουργία περιεχομένου από τους πελάτες

Οι επωνυμίες που θέλουν να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά μέσα και τη δύναμη του μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα πρέπει να φιλοδοξούν να δημιουργήσουν έναν έξυπνο τρόπο για να ενθαρρύνουν το περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη. Όταν μπορείτε, απλά κάνετε το κοινό σας να δημοσιεύσει περιεχόμενο σχετικά με το εμπορικό σήμα σας. Αυτή η τεχνική δουλεύει ακόμα και αν είστε ένα δικηγόρος στην Θεσσαλονίκη ή ένας τεχνικός στην Αθήνα κτλ.

Με αυτ΄το τον τρόπο μετατρέπετε κάθε ένα από αυτά τα πρόσωπα σε μικρο-επιρροές για την επιχείρησή σας. Αυτό είναι το μάρκετινγκ που αξιοποιεί την δύναμη των ανθρώπινων δικτύων που διευκολύνεται από την τεχνολογία και είναι πραγματικά το καλύτερο και από τα δύο. Κάθε δημοσίευση αποτελεί έναν άλλο σύνδεσμο που ζει στο διαδίκτυο σχετικά με το εμπορικό σήμα σας, ώστε να ενθαρρύνετε τους χρήστες να συμπεριλάβουν έναν σύνδεσμο πίσω στον ιστότοπό σας και να επισημάνουν την εταιρεία σας, φυσικά!

4. Σεβασμός προς κάθε πελάτη

Η επιχείρηση αφορά τις σχέσεις. Είναι ένα πράγμα να είσαι καλός. Είναι ένα άλλο πράγμα που πρέπει να υπάρχει είναι ένας αμοιβαίος σεβασμός και ανησυχία για όλους όσους διασχίζουν μονοπάτια με την επιχείρησή σας. Έτσι, πάντα να ακολουθείτε και να ωθείτε τις σχέσεις που είναι επωφελείς για την επιχείρησή σας να προχωρήσετε.

5. Μετατρέψτε τον ιστότοπό σας σε προορισμό

Η δημιουργία του ιστότοπού σας σε προορισμό είναι ο καλύτερος τρόπος για την προώθηση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είναι ασταθείς και αυτό που δουλεύει μια μέρα ίσως να μην δουλεύει την επόμενη. Ομοίως, το SEO, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και σχεδόν κάθε άλλη μέθοδο συνεχίζουν να αλλάζουν μέρα με τη μέρα. Το ένα πράγμα που δεν αλλάζει είναι ο ορισμός της αξίας. Η παροχή αξίας σε όσους έρχονται στην ιστοσελίδα σας είναι ένας σίγουρος τρόπος για να τους κρατήσει και να τους φέρνει πίσω ξανά και ξανά.

Μίνα Κοκορέλη