Ένας από τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτόν τον χαρακτηρισμό είναι πως τα αβγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη (6γρ/αβγό) και περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα μας. Επιπλέον, όπως υποστηρίζει, συμβάλλουν στην καλή υγεία του εγκεφάλου χάρη στη χολίνη, που περιέχουν, ενώ είναι ακόμα πλούσια και σε σίδηρο (1mg/αβγό, ποσότητα που αντιστοιχεί στο 5% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψής). Υποστηρίζει επίσης πως κάνουν δυνατά τα δόντια και τα κόκαλα χάρη στη βιταμίνη Α, που περιέχουν, ενώ είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που χαρίζουν λαμπερή επιδερμίδα.

Και τι γίνεται με τη χοληστερίνη; «Παλαιότερα υπήρχε η άποψη ότι ο κρόκος του αβγού αυξάνει τη χοληστερίνη και αυξάνει τις πιθανότητες εγκεφαλικού, καρδιακού κλπ», λέει η διαιτολόγος. «Αλλά πρόσφατες έρευνες δείχνουν (κυρίως) ότι τα αβγά δεν συνδέονται με την αυξημένη χοληστερόλη στο αίμα και πιθανόν να μπορούν να αυξήσουν την καλή χοληστερόλη», εξηγεί.