Το πρόγραμμα Calisthenics είναι ασκήσεις που γίνονται με το σωματικό βάρος και έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν και να τονώσουν τους μυς αλλά και να αυξήσουν τη μυϊκή αντοχή.

Ο όρος προέρχεται από την ελληνική λέξη κάλλος, που σημαίνει ομορφιά για να επισημανθεί το γεγονός ότι το Calisthenics Fitness δεν απαιτεί εξοπλισμό. Αυτός ο τύπος ασκήσεων απευθύνεται σε όλους που θέλουν να έχουν ένα υγιές σώμα και μυαλό.

Είναι πολύ εύκολο να προσαρμόσετε τη δυσκολία των ασκήσεων Calisthenics ανάλογα με τα επίπεδα αντοχής σας. Στον αθλητικό πολυχώρο Fitnovation, ξέρουν πώς να εκτελέσετε τις ασκήσεις που είναι αρκετά προκλητικές για να βελτιώσετε την ικανότητά σας και στη συνέχεια, μόλις το καταλάβετε, μπορείτε να προχωρήσετε σε πιο απαιτητικές εκδόσεις κάθε κίνησης.

Οι ασκήσεις σωματικού βάρους, όπως οι προβολές, τα push ups, τα πηδηματάκια, τα squats κα μπορούν να εκτελεστούν σχεδόν οπουδήποτε. Αυτό σημαίνει ότι ποτέ δεν πρέπει να χάσετε μια προπόνηση μόνο και μόνο επειδή δεν μπορείτε να πάτε στο γυμναστήριο. Επίσης, επειδή οι ασκήσεις Calisthenics δεν απαιτούν χρόνου, μπορείτε να μεταβαίνετε από τη μία άσκηση στην επόμενη γρήγορα και εύκολα, πράγμα που καθιστά την προπόνηση αποτελεσματική και γρήγορη.

Εκτός από την ενίσχυση των μυών, αυτός ο τρόπος εκγύμνασης σε διδάσκει να κυριαρχήσεις στο σώμα σου. Διδάσκει το συντονισμό, την ισορροπία και την αυτογνωσία. Σε αντίθεση με τα μηχανήματα που καθοδηγούν τις κινήσεις, εδώ ουσιαστικά πρέπει να ελέγχετε τα άκρα σας και να διατηρείτε τη σωστή θέση του σώματος. Αυτό έχει θετικό αποτέλεσμα στις αθλητικές και άλλες λειτουργικές δραστηριότητες.

Επίσης, οι ασκήσεις Calisthenics είναι φιλικές προς τις αρθρώσεις. Οι ασκήσεις όπως οι επεκτάσεις των ποδιών και οι πιέσεις του θώρακα είναι αρκετά ασφαλείς, εάν όμως έχετε ένα μακρύ ιστορικό σκληρής προπόνησης και αρχίζετε να βιώνετε τον πόνο στις αρθρώσεις, οι ασκήσεις Calisthenics είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε τις αρθρώσεις σας σε κίνηση, ελαχιστοποιώντας οποιαδήποτε δυσφορία. Είναι επίσης οι κατάλληλες ασκήσεις για τους μεγαλύτερης ηλικίας που θέλουν να διατηρήσουν υψηλό επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Μίνα Κοκορέλη