Είσαι ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης; Τότε πρέπει να είσαι ρεαλιστής σχετικά με τις διαφημιστικές σου καμπάνιες.
Παρακάτω θα βρεις κάποιες χρήσιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να διαφημιστείς σωστά και οικονομικά.

Set a target group!
Τα προϊόντα της επιχείρησης σου δεν ταιριάζουν στις ανάγκες και στο προφίλ όλων των ανθρώπων. Η online διαφήμιση σου παρέχει το πλεονέκτημα της στόχευσης. Για να έχεις τα μέγιστα αποτελέσματα, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα ακριβές προφίλ του πελάτη-στόχου της επιχείρησής σου με βάση τα δεδομένα που έχεις συλλέξει.

Watch and learn! 
Διαφημιστικές πλατφόρμες διαδυκτίου όπως το Google AdWords και το Facebook σου παρέχουν στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με τις διαφημίσεις σου, και σε βοηθούν να προσδιορίσεις τα επόμενα βήματά σου.

Be on time! 
Αν πουλάς εποχιακά προϊόντα, θα πρέπει η διαφήμιση να έχει υψηλότερη απόδοση τις εποχές που σε ενδιαφέρουν. Μπορεί ακόμη και να πρέπει να ξεκινήσει διαδικτυακή διαφήμιση  λίγο πριν την έναρξη της περιόδου που σε ενδιαφέρει και να κρατήσεις μερικές από τις διαφημίσεις σου μέχρι και λίγο μετά.

Create your very own brand etiquette!
Μπορούν οι πελάτες σου να σε εντοπίσουν και να σε αναγνωρίσουν αμέσως  από τις διαφημίσεις σου;  Βλέποντας το χρώμα, τις εικόνες και τα γενικότερα στοιχεία μπορεί ο πελάτης να καταλάβει ότι η διαφήμιση αφορά την επιχείρησή σου με την πρώτη ματιά; Οι πελάτες σου,  θα πρεπει να ταυτίζονται με το στυλ  των διαφημίσεών σου. Ο στόχος σου πρέπει να είναι να δημιουργήσεις ένα στυλ διαφήμισης που να έχει απήχηση στους στοχευμένους πελάτες σου.

Υπάρχουν  πολλές ευκαιρίες για να αποκομίσεις κέρδος μέσω της διαφήμισης. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να ανακαλύψεις ποιοι είναι οι πελάτες-στόχοι σου και να προσπαθήσεις να τους προσεγγίσεις. Η διαφήμιση δεν είναι στατική αλλά χρειάζεται στρατηγική. Δεν δημιουργούμε μια καμπάνια και την αφήνουμε στην τύχη της. Η διαφήμιση απαιτεί έρευνα, ευελιξία και προσήλωση στο στόχο μας.

Φιλίτσα Αρβανίτη