Στον διαδικτυακό κόσμο που ζούμε, το να ξεχωρίσεις μπορεί να αποδειχθεί πρόκληση. Πλέον είναι απαραίτητη η διαχείριση μιας στρατηγικής Influencer Marketing ώστε να μπορεί η επιχείρηση μας να κάνει τη διαφορά.
Σχεδόν το 70% των Marketing Specialists αλληλεπιδρούν με κάποιον Influencer του Youtube ή του Instagram για την επικοινωνία ενός προϊόντος/υπηρεσίας τα τελευταία 2 χρόνια, μέσω διαγωνισμών, παρουσίασης προϊόντων και αξιολογήσεις, με τους influencers να αναλαμβάνουν ρόλο amplifier μεγιστοποιώντας το awareness ενός brand σε νέα, κορεσμένα ή δύσκολα κοινά!

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο έναν Influencer παρά ένα Brand, γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντική η σωστή επιλογή του «διαφημιστή» μας.
Τα ενδιαφέροντα του εκάστοτε Influencer πρέπει να ταυτίζονται με το Brand μας και με αυτό που πρεσβεύουμε αυξάνοντας το ROAS της επιχείρησής μας.

Σύμφωνα με στατιστικά των smedia, η προβολή ενός Brand ή προϊόντος μέσω ενός Influencer, μπορεί να πολλαπλασιάσει τα Conversions έως και 11 φορές!

O κόσμος του Digital δεν προσαρμόζεται εύκολα στα νέα δεδομένα και δεν κάνει πάντα επιτυχημένες μεταβάσεις από μια κατάσταση σε μια άλλη. Το Influencer Marketing είναι ο βασιλιάς του Content Marketing!

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το Digital Marketing μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα ευέλικτο και γρήγορο πρόγραμμα σπουδών που ανταποκρίνεται στα social media trends από το New York College. Περισσότερες πληροφορίες εδώ: www.nyc.gr/seminaria/digital-marketing-diploma