Αρχική Υγεία Η ελληνική υπερτροφή που θωρακίζει τον οργανισμό 

Η ελληνική υπερτροφή που θωρακίζει τον οργανισμό 

DSC03223

Οι μέρες που ζούμε είναι κάπως περίεργες και με πολλή αβεβαιότητα. Αυτό που μας συμβαίνει ήρθε αναπάντεχα και μας έχει αφήσει όλους μουδιασμένους. Πλέον οι ώρες στο σπίτι είναι ατελείωτες. Αυτό αναπόφευκτα μπορεί να δημιουργήσει ένα αίσθημα κούρασης και να σε αφήσει χωρίς ιδιαίτερη ενέργεια, γιατί ας είμαστε ειλικρινείς, πόση ενέργεια μπορεί να σου δώσει η «βόλτα» από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν;

Δεν εντοπίζεις όμως κι εσύ, ότι πρόκειται για μια πολύ καλή ευκαιρία να αρχίσουμε να «φερόμαστε» καλύτερα στον εαυτό μας, να τον αγαπάμε λίγο περισσότερο, ξεκινώντας βέβαια από τη διατροφή, που τώρα μοιάζει πιο σημαντική από ποτέ; Οι πολλές ώρες μπροστά στην τηλεόραση μπορεί να σε κάνουν πολύ εύκολα να καταφύγεις στα πατατάκια. Αλλά γιατί να μην αντισταθείς, όταν υπάρχει μια ελληνική υπερτροφή, που όχι μόνο θα θωρακίσει τον οργανισμό σου, αλλά και θα προσφέρει μια γευστική νότα στο «Μένουμε Σπίτι»;

DSC03209 1

Το Μακεδονικό Ταχίνι είναι φτιαγμένο από 100% αλεσμένο σουσάμι και διατηρεί όλα τα ευεργετικά οφέλη του πολύτιμου αυτού σπόρου, προσφέροντας βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που προστατεύουν την υγεία μας. Από την αρχαιότητα ακόμη, ήταν ευρύτατα γνωστές οι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιού, αφού μεγάλοι δάσκαλοι της Ιατρικής, όπως ο Ιπποκράτης και ο Γαληνός, το χρησιμοποιούσαν ως θεραπευτικό μέσο.

Με υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο, φώσφορο και σελήνιο και ως πηγή μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών, το Μακεδονικό Ταχίνι είναι εξαιρετικό συμπλήρωμα για τις καθημερινές ανάγκες του οργανισμού. Και μπορεί έως τώρα να το είχαμε συνδυασμένο με το πρωινό ή τη νηστεία της Σαρακοστής, αλλά σιγά-σιγά η αξία του αναγνωρίζεται και αποκτά φανατικούς θαυμαστές που, όχι μόνο ξεκινούν τη μέρα τους με μια κουταλιά Μακεδονικό Ταχίνι, αλλά επιλέγουν την αγαπημένη τους γεύση (απλό, με Κακάο, με Μέλι ή με Πορτοκάλι) και την απολαμβάνουν με ευφάνταστους τρόπους στο διατροφολόγιό τους, από το πρωί μέχρι το βράδυ.

DSC03202 1

Η δουλειά από το σπίτι ή τα online μαθήματα απαιτούν και αυτά την ενέργειά τους, κι ας τα κάνεις φορώντας τις πιτζάμες σου. Δυο φέτες ψωμί με ταχίνι, ή μια κουταλιά στον καφέ ή το τσάι σου (αντί ζάχαρης) θα σε ανταμείψουν επάξια. Αν πάλι, είσαι φαν της άθλησης, τότε μπορείς να βάλεις μια κουταλιά ταχίνι στο smoothie σου και η εμπειρία της γυμναστικής στο σπίτι θα αποκτήσει άλλο νόημα. Από την άλλη, αν είσαι από αυτούς που ανυπομονούν για την ώρα του σνακ, τότε κάνε το ταχίνι μέρος του δεκατιανού ή του βραδινού σου. Πώς; Κόψε μερικά καρότα / πάρε μερικά κριτσίνια / φτιάξε ποπ κορν, χρησιμοποίησε το ταχίνι ως ντιπ και ξεκίνα τις βουτιές.

Αλλά ας μην κρυβόμαστε. Πλέον έχουμε άπλετο χρόνο για να περάσουμε στην κουζίνα. Το ταχίνι μπορεί εύκολα να συνδυαστεί και σε συνταγές, αλμυρές και γλυκές. Ταχινόσουπα, αγκινάρες αλά πολίτα, σάλτσα για ζυμαρικά με ταχίνι και ταχινομπουρεκάκια, είναι μερικές μόνο από τις μαγειρικές παρασκευές με τις οποίες μπορείς να καταπιαστείς.

Οι επιλογές είναι πάμπολλες, λοιπόν. Βάλε φαντασία, πειραματίσου και πλέον η διαδρομή από τον καναπέ έως την κουζίνα, δεν θα μοιάζει το ίδιο βαρετή.