Έρευνες έχουν δείξει πως ό,τι τρώτε επηρεάζει τα συναισθήματά σας. Για παράδειγμα, αν φάτε πολύ fast food θα νιώσετε μελαγχολικοί.

Λιπαρά φαγητά Φαγητά με πολύ λίπος δημιουργούν το συναίσθημα της μελαγχολίας, φέρνουν υπνηλία, κατάπτωση και φυσικά τύψεις. Ωστόσο οι επιστήμονες τονίζουν πως πιο πολύ μας επηρεάζει συναισθηματικά αυτό που δεν τρώμε (και θα έπρεπε να τρώμε) παρά αυτό που τρώμε (και δεν θα έπρεπε να τρώμε). Με λίγα λόγια είναι προτιμότερο να τρώτε φρούτα και λαχανικά και ας φάτε μέσα στη μέρα σας κάποια επεξεργασμένη τροφή παρά να τρώτε μόνο fast food αφήνοντας έξω από τη διατροφή σας σημαντικές κατηγορίες τροφών.

τροφές

Μη φάτε burger γιατί θα χαλάσει η διάθεσή σας.

Φαγητά πλούσια σε Ωμέγα-3 Τα ψάρια είναι μια τροφή πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά και αν τα αποκλείσετε από τη διατροφή σας σύντομα θα νιώθετε πιο πεσμένοι ψυχολογικά. Τροφές που δεν έχουν ωμέγα-3 λιπαρά μπορούν να σας γεμίσουν με απαισιόδοξες σκέψεις, όσο περίεργο και παράλογο και αν σας ακούγεται αυτό.

Σύνθετοι υδατάνθρακες Οι τροφές που δεν έχουν υδατάνθρακες μπορεί να αδυνατίζουν πιο εύκολα αλλά ταυτόχρονα ρίχνουν δραματικά τη διάθεσή μας. Τι προτιμάτε λοιπόν; Να είστε αδύνατοι και δυστυχισμένοι ή χαρούμενοι με λίγα κιλάκια παραπάνω; Βάλτε στη διατροφή σας τους υδατάνθρακες και απλά φροντίστε να τους τρώτε με μέτρο.

τροφές

Μειώστε όσο γίνεται τους υδατάνθρακες.

Σίδηρος Θέλετε να διώξετε την κατάθλιψη; Τότε ξεκινήστε να τρώτε κόκκινο κρέας, φασόλια και ασπράδια αβγών που περιέχουν σίδηρο. Επιπλέον η θειαμίνη είναι μια ουσία που υπάρχει στα δημητριακά, το χοιρινό και το κουνουπίδι και βοηθάει στην αύξηση των επιπέδων αυτοεκτίμησης και ενέργειας.

Φολικό οξύ Τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα πορτοκάλια περιέχουν μπόλικο φολικό οξύ που θα μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα που ίσως έχετε και δεν μπορείτε να καταλάβετε από που προέρχονται. Να θυμάστε πως η τροφή επηρεάζει πάρα πολύ την ψυχολογία σας.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα απέδειξε πως η υγεία του εντέρου σας μπορεί να επηρεάσει την ψυχική σας υγεία. Τρώγοντας προβιοτικό γιαούρτι μπορείτε να μειώσετε τα επίπεδα στρες καθώς το γιαούρτι βοηθάει στην καταπολέμηση της μελαγχολίας.