Όταν πρωτοεμφανίστηκε στη δεκαετία του ΄60, δίχασε το καταναλωτικό κοινό.

Από τη μια πλευρά τοποθετήθηκαν αυτοί που είδαν με σκεπτικισμό και απέχθεια ένα πλαστικό και ψυχρό υλικό να παίρνει τη θέση ενός οργανικού, φιλικού και ζεστού υλικού, όπως είναι ο φυσικός καπλαμάς, δηλ. το ξύλο.
Μάλιστα, συνέδεσαν το καινούριο υλικό με τον αμερικάνικο τρόπο ζωής, αφού η φορμάϊκα από την Αμερική ήρθε.

Στην άλλη μεριά βρέθηκαν κυρίως οι νοικοκυρές, οι οποίες δέχθηκαν τη φορμάϊκα με ενθουσιασμό!
Το καινούριο υλικό άλλαζε τον τρόπο με τον οποίο έβλεπαν τα έπιπλα, γιατί ήταν λειτουργικό (καθάριζε εύκολα η κουζίνα), πρακτικό και οικονομικό, με αποτέλεσμα να έχουν ελεύθερο χρόνο να κοιτάξουν και την προσωπική τους ζωή.
Μάλιστα, τα περιοδικά της εποχής είχαν συνδέσει τη φορμάϊκα και με τη χειραφέτηση της γυναίκας.

Τελικά, νικήτριες αποδείχθηκαν οι αξίες της νοικοκυράς, όπως έδειξε η μεγάλη εξάπλωσή του υλικού σε όλες τις χώρες του κόσμου.Formica 3a

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εξήντα χρόνων η φορμάϊκα γνώρισε την παγκόσμια αποδοχή από το πλατύ κοινό της μαζικής κουλτούρας.
Μάλιστα, η αμερικάνικη εταιρία που ανακάλυψε και λάνσαρε πρώτη τη φορμάικα, η Formica, όχι μόνο έχει παρουσία στις διεθνείς αγορές μέχρι σήμερα, αλλά εξακολουθεί να βρίσκεται και στην πρωτοπορία της παγκόσμιας βιομηχανίας επενδύσεων .