Βρετανία: Διαμαρτυρία των online shopping επιχειρήσεων καθώς οι πελάτες τους εκτός χώρας αρνούνται να παραλάβουν τις παραγγελίες τους.

Αιτία, οι δασμοί που καλούνται οι πελάτες να πληρώσουν, ανεβαζόντας στα ύψη την αρχική τιμή του προϊόντος.

Αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο να πετάξουν ακόμα και να κάψουν πακέτα με παραγγελίες αγαθών προς την ΕΕ είναι αρκετοί λιανοπωλητές και επιχειρήσεις online shopping στη Βρετανία καθώς οι πελάτες τους αρνούνται να τα παραλάβουν

 

Μετά το Brexit οι Ευρωπαίοι είναι υποχρεωμένοι να καταβάλουν υψηλούς δασμούς και σε κάθε περίπτωση υψηλότερους από το τίμημα της μεταφοράς, με αποτέλεσμα οι αποθήκες των επιχειρήσεων να κατακλύζονται από αγαθά που κανείς πλέον δεν προτίθεται να παραλάβει.

Σύμφωνα με το BBC, ειδικά οι επιχειρήσεις που εμπορεύονται ακριβές μάρκες και είδη πολυτελείας έχουν κατακλυστεί από εμπορεύματα με προορισμό χώρες της ΕΕ με αποτέλεσμα οι αποθήκες τους να έχουν φρακάρει.

Μάλιστα, σε συνομιλία που είχε το βρετανικό δίκτυο, με τον πρόεδρο της Ένωσης Μόδας και Κλωστοϋφαντουργίας του Ηνωμένου Βασιλείου, ο τελευταίος δήλωσε ότι «είναι φθηνότερο για τους λιανοπωλητές να διαγράφουν το κόστος των αγαθών παρά να τα αποθηκεύουν. Οπότε είτε τα εγκαταλείπουν είτε δυνητικά τα καίνε».

Από την 1η Ιανουαρίου, πολλοί Ευρωπαίοι πελάτες έχουν λάβει απροσδόκητα υψηλά τιμολόγια για προϊόντα που έχουν παραγγείλει από το Ηνωμένο Βασίλειο. Έτσι, πολλοί πελάτες απορρίπτουν αυτόματα τα προϊόντα, αρνούμενοι να πληρώσουν τις επιπλέον χρεώσεις, αφήνοντας τους ταχυμεταφορείς να τα επιστρέψουν.

Περίπου το 30% των αντικειμένων που αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου από τη Βρετανία επιστρέφονται πίσω, σύμφωνα με τα στοιχεία της Statista.